logo.png

PROFESIONÁLNÍ PŘEPIS ON-LINE

pes.png 169,94 KB

Úřad městské části Praha 6 spustil online služby komunikační přístupnosti pro občany se sluchovým handicapem. Pomocí simultánního přepisu řeči nebo tlumočení mezi češtinou a českým znakovým jazykem mohou s pracovníky úřadu bezbariérově komunikovat lidé s postižením či poruchou sluchu. Tyto služby je možné využít na recepci u vstupu do budovy úřadu, na odboru sociálních věcí a odboru služeb. Také je možné spojit se s úřadem telefonicky z pohodlí vašeho domova a využít službu online simultánního přepisu řeči úředníka.

Na vybraných pobočkách Air Bank je možné nově komunikovat s pracovníky banky za pomoci online tlumočení z/do znakového jazyka a online přepisu mluvené řeči. Služby jsou konkrétně dostupné  na  v pražských pobočkách v Evropské, v OC Letňany, v Atriu Flora nebo v Brně na pobočce v Joštově ulici a v obchodním centru Campus Square.

Touto nově zavedenou službou reaguje ZPŠ na specifické komunikační potřeby klientů se sluchovým či jazykovým handicapem. Nejefektivněji ji využijí lidé nedoslýchaví, ohluchlí, senioři s poruchami sluchu nebo cizinci, jimž psaný text při telefonické komunikaci značně usnadňuje porozumění řeči druhé strany hovoru. Obecně jde o skupiny klientů, kteří potřebují zprostředkovat řeč operátora linky psanou formou, a to online, v reálném čase a doslovně.


Transript online. s.r.o., nabízí zaměstnání na pozici komunitní manažer. 

Sociální podnik Transkript online s.r.o. se sídlem v Praze a s celorepublikovou působností hledá do svého týmu kolegu na pozici komunitního manažera, který má postižení sluchu.

Naše společnost poskytuje online služby komunikační přístupnosti pro osoby se sluchovým handicapem (simultánní přepis mluvené řeči, tlumočení mezi češtinou a českým znakovým jazykem) a služby přepisu audiozáznamů mluveného slova do textové podoby.

 

Náplní práce komunitního manažera bude:

doslovný přepis v pojišťovně

Touto nově zavedenou službou reaguje ČPZP na specifické komunikační potřeby klientů se sluchovým či jazykovým handicapem. Nejefektivněji ji využijí lidé nedoslýchaví, ohluchlí, senioři s poruchami sluchu nebo cizinci, jimž psaný text při telefonické komunikaci značně usnadňuje porozumění řeči druhé strany hovoru. Obecně jde o skupiny klientů, kteří potřebují zprostředkovat řeč operátora linky psanou formou, a to online, v reálném čase a doslovně.

Transkript online s. r. o., Dlouhá 37, 110 00 Praha 1, Mapa Facebook, Youtube, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.