logo.png

PROFESIONÁLNÍ PŘEPIS ON-LINE

pes.png 169,94 KB
Na vybraných pobočkách Air Bank je možné nově komunikovat s pracovníky banky za pomoci online tlumočení z/do znakového jazyka a online přepisu mluvené řeči. Služby jsou konkrétně dostupné  na  v pražských pobočkách v Evropské, v OC Letňany, v Atriu Flora nebo v Brně na pobočce v Joštově ulici a v obchodním centru Campus Square.


Transript online. s.r.o., nabízí zaměstnání na pozici komunitní manažer. 

Sociální podnik Transkript online s.r.o. se sídlem v Praze a s celorepublikovou působností hledá do svého týmu kolegu na pozici komunitního manažera, který má postižení sluchu.

Naše společnost poskytuje online služby komunikační přístupnosti pro osoby se sluchovým handicapem (simultánní přepis mluvené řeči, tlumočení mezi češtinou a českým znakovým jazykem) a služby přepisu audiozáznamů mluveného slova do textové podoby.

 

Náplní práce komunitního manažera bude:

doslovný přepis v pojišťovně

Touto nově zavedenou službou reaguje ČPZP na specifické komunikační potřeby klientů se sluchovým či jazykovým handicapem. Nejefektivněji ji využijí lidé nedoslýchaví, ohluchlí, senioři s poruchami sluchu nebo cizinci, jimž psaný text při telefonické komunikaci značně usnadňuje porozumění řeči druhé strany hovoru. Obecně jde o skupiny klientů, kteří potřebují zprostředkovat řeč operátora linky psanou formou, a to online, v reálném čase a doslovně.

Touto nově zavedenou službou reaguje ZPŠ na specifické komunikační potřeby klientů se sluchovým či jazykovým handicapem. Nejefektivněji ji využijí lidé nedoslýchaví, ohluchlí, senioři s poruchami sluchu nebo cizinci, jimž psaný text při telefonické komunikaci značně usnadňuje porozumění řeči druhé strany hovoru. Obecně jde o skupiny klientů, kteří potřebují zprostředkovat řeč operátora linky psanou formou, a to online, v reálném čase a doslovně.

Magistrát a Život 90Linka pro seniory a osoby se zdravotním postižením, kterou zřídil Magistrát hlavního města Prahy ve spolupráci se společností Život 90, umožňuje volajícím s postižením či poruchou sluchu využít pro bezbariérovou komunikaci doslovný přepis řeči operátora v reálném čase.
Operátoři této speciální linky jsou připraveni podat klientům základní informace v souvislosti s negativními důsledky současných zdravotně bezpečnostních rizik a zavedených opatření, rovněž zprostředkují praktickou pomoc. Mohou například propojit klienta s dobrovolníkem pro zajištění nákupu, obstarání léků nebo jej nakontaktují na poskytovatele sociálních či zdravotních služeb. Tato bezplatná telefonní linka (800 160 166) funguje nonstop, volat na ni s podporou přepisu řeči operátora je možné každý pracovní den od 9:00 do 18:00 hodin. Tuto podpůrnou komunikační službu zajišťují převážně nevidomí rychlopísaři společnosti Transkript online. Hovor s přepisem vyvolá klient z webu, kde také po celou dobu komunikace s operátorem sleduje přepis jeho řeči ve speciálním okně. Služba je dostupná pod následujícím odkazem:
https://senior.infolinky.textcom.cz/app/

Linka také spolupracuje s rohlik.cz a s kosik.cz, kam klienta přepojí, operátor s ním vytvoří objednávku nákupu a dokonce i při současných bezpečnostních opatřeních může platit v hotovosti.
To je pro seniory velmi cenná pomoc, protože mnozí z nich mívají nedůvěru k platbám online.

Mgr. Markéta Outratová



Transkript online s. r. o., Dlouhá 37, 110 00 Praha 1, Mapa Facebook, Youtube, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.